بهزاد عبدی آهنگساز فیلم ضربه فنی شد/ ضبط موسیقی با حضور 40 نوازنده

بهزاد عبدی آهنگساز شناخته شده سینمای ایران موسیقی فیلم سینمای ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی را می‌سازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم‌برداری فیلم سینمایی ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تازگی در تهران به پایان رسیده وهم‌زمان با آغاز مراحل فنی، ساخت موسیقی فیلم نیز از سوی بهزاد عبدی در اوکراین آغاز شده است .

عبدی درباره دلایل پذیرش ساخت موسیقی فیلم ضربه فنی گفت‌: فیلم ضربه فنی به نوعی یک فیلم اکشن نوجوانانه و با محتوای انسانی است و موسیقی که ساخته می‌شود نیز باید با فضای فیلم هماهنگ باشد.

عبدی با اشاره به این‌که قبل از ساخت موسیقی، فیلم را دیده است، افزود: فیلم از ساختار خوبی برخوردار است و من نیز همه تلاشم را می‌کنم تا موسیقی مناسب و خوبی برای فیلم بسازم که به محتوای فیلم نزدیک باشد.

وی ادامه داد: غلامرضا رمضانی کارگردان خوبی است و مطمئن هستم که فیلم موفقی خواهد بود و با مخاطبان نوجوان و بزرگسال ارتباط برقرار خواهد کرد.

عبدی با تاکید براین‌که موسیقی این فیلم توسط ارکستر ملی اوکراین ضبط می‌شود گفت‌: قرار است حدود 40 نوازنده در ساخت این موسیقی ما را همراهی کنند و بیشتر از  نوازندگان، سازهای زهی  و کوبه‌ای استفاده می‌کنیم .

فیلم «ضربه فنی» درباره محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزش‌کار است، آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آنها به دنبال دارد و...

در این فیلم نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی ضربه فنی به کارگردانی غلامرضا رمضانی و به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =