کد خبر: 280662
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
تابستان من

فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری سرخس در تابستان ۱۳۹۷ مورد استقبال کودکان، نوجوانان و والدین آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، حضور کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های کانون نشان از استقبال و علاقه‌مندی آن‌ها به فعالیت‌ها درایام تابستان می‌باشد.

ترشیزی مربی مسوول مرکز در این‌باره گفت: از ابتدای فصل بهار مصمم شدیم تا با برنامه‌ریزی مناسب در حد رضایت‌بخش و با برگزاری فعالیت‌های مناسب برای هر گروه سنی مخاطب خود را جذب کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها در این ایام اظهار کرد: برگزاری کارگاه کاردستی با چوب بستنی، کارگاه نمددوزی، معرق، شطرنج، نقاشی، سفال، قرآن، معرفی، روخوانی و بحث کتاب، نمایش فیلم، بازی و سرگرمی، شعرخوانی و قصه گویی از جمله فعالیت‌های تابستان سال جاری است که به طور رایگان و توسط مربیان فرهنگی و هنری مرکز برگزار می‌شود که تا کنون مورد استقبال خوبی واقع شده است.

ترشیزی به والدین پیشنهاد کرد؛ برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و بهره‌مندی بهتر آنان از فعالیت‌های تابستانی شایسته است نوع فعالیت با توجه به علایق و شرایط روحی فرزندان‌شان مشخص شود تا با برنامه‌ریزی مناسب فضای تربیتی و بانشاطی برای آنان فراهم شود.

ترشیزی ابراز امیدواری کرد با ادامه این فعالیت‌ها در شش ماهه دوم سال، بتوان به میزان مورد قبولی از جذب و پایدارسازی اعضا دست یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =