پویش « فصل گرم کتاب » در هرمزگان

پویش کتاب‌خوانی کودکان ونوجوانان هرمزگان با عنوان فصل گرم کتاب در محوطه بازار بزرگ بندرعباس در حال برگزاری است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون هرمزگان، در این طرح که با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان  در حال برگزاری است، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با حضور در ایستگاه «پویش گرم کتاب» در کنار مربیان کانون  علاوه بر خوانش کتاب، در فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون شرکت کنند.

در این طرح مربیان کانون با اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب با محوریت توسعه کتاب‌خوانی و ارتقای مهارت‌های زندگی برای مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده‌ها به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی می‌پردازند.

قصه‌گویی، خوانش شعر و داستان، مسابقات کتاب‌خوانی، روخوانی و هم‌خوانی کتاب، کاردستی، نقاشی، نمایش عروسکی و نمایش فیلم از جمله برنامه‌هایی است که در طرح پویش «فصل گرم کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال اجرا است.

در این طرح برای  کودکان و نوجوانان شرکت کننده در ایستگاه پویش «فصل گرم کتاب»، کارت عضویت صادر می‌شود و در صورت علاقه‌مند بودن به عضویت در کتابخانه‌های کانون، با ارائه کارت تخفیف ۲۵ درصدی برای ثبت‌نام به مراکز این نهاد فرهنگی در استان هرمزگان معرفی می‌شوند.

برنامه پویش فصل کتاب با همت  ۵ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  بندرعباس در بازار بزرگ هرمزگان هر هفته چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰ در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =