فصل آهو و کبوتر در برنامه دوپنجره بازخوانی می شود

سودابه امینی شاعر مطرح کشور در قالب برنامه دوپنجره کانون با کتاب فصل آهو و کبوتر ، 28 مرداد در بین بچه های ایلامی حضور خواهد داشت و کتابش نقد و بررسی می شود .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، در نهمین نشست ادبی (دوپنجره) که به همت افرینش های ادبی برگزار می شود، (سودابه امینی) شاعر در روز یک شنبه 28 مردادماه در جمع اعضا و مربیان و کارشناسان کانون استان حضور خواهد داشت.در این نشست اعضا و مربیان به نقد و بررسی کتاب (فصل آهو و کبوتر) سروده ی رایشان خواهند پرداخت.

سودابه امینی مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کانون کشوراز بانوان شاعر مطرح و به شمار می آید که تاکنون کتاب های فراوانی از او منتشر شده و حضوری فعال در این عرصه دارد.

آفرینش های ادبی کانون ایلام تاکنون 9 برنامه از ویژه برنامه های دو پنجره را در سال های اخیر برگزار کرده که در آن نویسندگان و شاعران کشور رودر رو با بچه های ایلامی صحبت می کنند و آثارشان توسط بچه ها نقد می شود .

دراین برنامه هاتاکنون ،طاهره ایبد با کتاب خانواده‌آقای‌چرخشی -نورا حق پرست با کتاب آوازهایم برای تو-احمدخدادوست با کتاب شعر سبزه ها-عبدالصالح پاک با کتاب پشت ‍پرچین خیال-مریم صباغ زاده با کتاب صدای ساز سهراب-علی خانجانی با کتاب حرف آباد-غلامرضا بکتاش با کتاب با دو چشمم می چشم- و محمدرضامرزوقی باکتاب بچه‌های‌کشتی‌رافائل حضور داشته اند .

بیست و دو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی هنری ارائه می دهد

معرفی سودابه امینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =