کد خبر: 280703
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
بازدید 2477
وحید کیانی مدیرکل کانون استان خوزستان شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی وحید کیانی را به‌عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان خوزستان، فاضل نظری در این حکم هدف محوری کانون را به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز  عرصه تعلیم، تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان دانسته است.

وی تحقق این هدف را علاوه بر نیاز به محیطی پرنشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه‌ی والای خانواده کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه، همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی‌اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی عنوان کرده است.

نظری در پایان این حکم بر هماهنگی با مسوولان استانی و نهادهای ذی‌ربط و تعامل موثر با کارکنان در مسیر تحقق اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرده است.

وحید کیانی، شاعر خوزستانی اهل ایذه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت روابط عمومی و کارشناسی ارشد علوم اجتماعی است.

او که جایگزین غلامرضا شنبدی در کانون خوزستان شده است در آخرین مسولیت خود به‌عنوان مشاور فرهنگی معاون منابع انسانی استانداری خوزستان فعالیت می‌کرد و مسئولیت‌های دیگری مانند مشاور استاندار، مسوول و موسس بنیاد نخبگان استان خوزستان، مسوول روابط عمومی سازمان‌ ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان را نیز در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

وی در همین حال سراینده پنج اثر شعر کوتاه با عنوان‌های «از کنار این زندگی»، «پنهان در سکوت بلوط»، «به منقار مرگ»، «در تدارک تنهایی» و «سلول انفرادی» است.

همچنین برخی آثار کیانی به زبان‌های چینی، ژاپنی، عربی و انگلیسی ترجمه شده است و دو کتاب شعر کودک و نوجوان هم در دست چاپ دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =