پویش فصل گرم کتاب در۴ بوستان خراسان شمالی

همزمان با سراسر کشور، پویش فصل گرم کتاب در ۴ بوستان استان خراسان شمالی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، همزمان با سرار کشور مربیان فرهنگی ،هنری وادبی کانون با حضور در پارک ها و مناطق پر جمعیت شهرها در قالب برنامه ای با عنوان «پویش گرم کتاب» کتاب ها و فعالیت های کانون را بین کودکان ونوجوانان می برند.

این طرح برای اولین بار در کشور بر مبنای دو محور موضوعی ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی وهمچنین تقویت مهارت‌های زندگی در تابستان امسال برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش طی دو هفته گذشته کودکان و نوجوانان بجنوردی از ساعت ۱۹ تا ۲۱ پنج شنبه‌ها دربوستان مادر و کودک بجنورد میهمانان کارگاه های ویژه کانون می‌شوند.

همچنین کودکان و نوجوانان دختر و پسر اسفراینی و صفی آبادی هم در روزهای پنج شنبه  می توانند در بوستان های ملت و راونیز همراه پویش سراسری فصل گرم کتاب شوند.

گفتنی است کودکان و نوجوانان شیروان هم به استقبال این پویش رفته و شنبه ها در بوستان کوثر پذیرای فعالیت های کتاب محور مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

لازم به یادآوری است که در قالب این طرح عضویت در مراکز کانون پرورش با ۲۵ در صد تخفیف انجام می شود و مربیان کانون با اجرای برنامه های مثل نمایش عروسکی، سفالگری، کاردستی، بازی و سرگرمی و... فرهنگ مطالعه را در بین کودکان و نوجوانان ترویج می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =