فعالیت‌های کانون تاثیر بسزایی در مسیر زندگی بچه‌ها دارد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انجام برنامه‌های متنوع می توانند تاثیر بسزایی در مسیر زندگی کودکان و نوجوانان داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان  همدان، امیر حسین آزادی وفا معاون توسعه و منابع انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست صمیمی با کارکنان کانون استان همدان بر نقش تاثیر گذار کانون در آینده مسیر زندگی کودکان و نوجوانان تاکید کرد و افزود:برنامه ریزی و نظارت در عرصه فعالیت در حوزه کودک و نوجوان بسیار با اهمیت است.

در ادامه جلسه همکاران حاضر سووالات خود را در حوزه اداری، مالی و سایر حوزه‌ها مطرح کردند و معاون کانون کشور نیز پاسخگوی این مسائل و دغدغه‌های حاضرین بود.

سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان را مجموعه‌ای پویا و فعال با عملکرد خوب در سطح استان نام برد و افزود: با دوستی و همدلی کارکنان در راستای ارتقا سازمانی تلاش می‌کنیم.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و وضعیت در حال حاضر کانون پرداخت و تربیت نیروی انسانی، نظم در مسائل اداری، مالی، عمرانی و استفاده از خرد جمعی در حوزه‌های مختلف کاری را اولویت برنامه‌های کانون استان برشمرد.

سید حسین رضوی نیا معاون اداری مالی کانون استان نیز تعمیرات اساسی مراکز کانون، دریافت اسناد مالکیت، تجهیز و تعمیر مراکز، نصب دوربین مدار بسته، به روز رسانی ناوگان سیار روستایی، راه اندازی میز خدمت و پیگیری مطالبات سازمانی را از جمله برنامه‌های این معاونت نام برد.

وی در ادامه گزارشی از صندوق قرض الحسنه کانون، تسهیلات پرداختی و مساعده‌های مالی به کارکنان در طول چهار سال گذشته ارائه داد.

زهرا رضوی ملایری معاون فرهنگی کانون استان در این جلسه به ارائه گزارشی از روند رو به رشد کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در چهار سال اخیر پرداخت و خاطر نشان کرد: پرچین دوستی، کوچه خاطرات، جشنواره انیمیشن،جشنواره تئاتر، فیلم و تجلیل از نویسندگان  علاوه بر اجرای سایر فعالیت‌ها  از جمله برنامه‌های مهم کانون استان می‌باشد.

وی برگزیده شدن کانون استان در ارزیابی‌های صورت گرفته از جمله دهه فجر، صیانت از حقوق شهروندی، اوقات فراغت و ارزیابی عملکرد دستگاهی را از جمله  موفقیت‌های سازمانی نام برد.

گفتنی است دیدار و گفتگو با مربیان  مراکز یک همدان، سه همدان«مساعدت برای راه‌اندازی استودیو ضبط صدا»، بهار «مساعدت تجهیز سالن سینما»، کتابخانه پستی و حضور در مرقد آیت الله بهاری و قرائت فاتحه و زیارت مرقد این عالم بزرگ پایان بخش برنامه‌های روز اول معاون کانون کشور در همدان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =