بررسی سالن نمایش مرکز ۱ کانون پارس‌آباد با حضور مسئولان استانی و کشوری

مسئولان استانی و کشوری از سالن نمایش مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس‌آباد بازدید و مسائل و مشکلات آن را موردبررسی قراردادند.

علی اعلایی فرماندار پارس‌آباد در بازدید از سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون این شهرستان از وضعیت نابسامان آن بازدید کرده و بر اهمیت وجود سالن نمایش با وسعت بزرگ‌تر برای کودکان و نوجوانان این شهرستان با توجه به آمار بالای جمعیتی تأکید کرد.  

وی برای ساخت سالن نمایش و تخصیص بودجه لازم جهت تکمیل آن قول مساعد داد.

همچنین کارشناسانی از مدیریت بحران و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از سالن نمایش مرکز شماره یک، مشکلات آن را موردبررسی و خواستار تخریب و ساخت ساختمان جدید شدند.

در ادامه بازدیدهای صورت گرفته، محمدحسین نوروزی کارشناس طرح‌های عمرانی کانون کشور به همراه احد برادری معاون اداری و مالی و حسین یوسفی مسئول حراست و کارشناس مسئول فرهنگی هنری و آفرینش‌های ادبی استان اردبیل، ضمن بررسی نکات فنی و عمرانی ساختمان، خواستار شروع هرچه زودتر عملیات تخریب و ساخت سالن جدید شدند.

در این بازدیدها، علی برادران مسئول کانون پرورش فکری شهرستان پارس‌آباد تمامی جوانب عملیاتی سالن نمایش و وضعیت موجود آن را برای بازدیدکنندگان تشریح کرده و اظهار امیدواری کرد: با ساخت و بهره‌برداری این پروژه در مدت‌زمان کوتاه‌تری، شاهد برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای و کشوری باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =