انتصاب محمود پیروزه به‌عنوان سرپرست کانون کهگیلویه و بویراحمد

«محمود پیروزه» با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرپرستی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم اظهار امیدواری کرده است از رهگذر همدلی و مشارکت عموم همکاران کانون کهگیلویه و بویراحمد، ضمن هماهنگی با استاندار و مجموعه مدیریتی آن استان طی مدت سرپرستی، قدم‌های موثری در مسیر تحقق اهداف کانون برداشته شود.
سرپرست جدید کانون این استان که جایگزین عیسی گرجی‌زاده شده، متولد سال 1361 و دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و شاعر است.
کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان مسئولیت قبلی اوست و پیش از آن نیز کارشناس فرهنگی استان بوده است.
این شاعر کودک و نوجوان و کارشناس ادبیات فارسی پیش از سال 1393 مسئولیت‌های دیگری را خارج از کانون مانند رئیس انجمن شعر و ادب منطقه لوداب، عضو انجمن شعر و ادب زاگرس، معاونت فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان و رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) را برعهده داشت و در مدارس یاسوج و دانشگاه نیز به تدریس می‌پردازد.
«یه آسمون فرشته» شعر کودک، «سرفه های ناتمام...» شعر نوجوان، «نظم و نثر فارسی»، «فارسی عمومی دانشگاهی» و مجموعه شعر لری  و مجموعه‌ی غزل فارسی (در دست چاپ) از تالیفات اوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =