کارکنان کانون استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می کنند

ضمن دیدار کارکنان اداره کل کانون استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، گزارش برنامه های کلان فرهنگی و اجرایی این اداره کل نیز در این دیدار تشریح می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، تعدادی از کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با آیت الله «مصطفی علما»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت و گو می کنند.

در این دیدار که صبح روز پنج شنبه 25 مرداد 1397 انجام می شود، «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان ضمن تشریح فعالیت ها، دستاوردها و برنامه های کلان فرهنگی این اداره کل، به تبیین برنامه های ویژه فرهنگی کانون پرورش فکری در مناطق محروم شهر و روستاهای استان کرمانشاه خواهد پرداخت.

همچنین در این مراسم، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه، برای کارکنان کانون پرورش فکری استان به سخنرانی خواهد پرداخت.

اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با هدف معرفی و عرضه فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون استان کرمانشاه به مسوولین، مقام های ارشد مختلف استانی و کشوری، سلسله برنامه های دیدار با مسوولین را به انجام می رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =