انتشار فراخوان نشریه ‌نگاری و خوشنویسی کانون قزوین

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به مناسبت برگزاری کنگره 3000 شهید استان قزوین فراخوان نشریه نگاری «سرداران سربلند»و خوشنویسی «یادمان قلم» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در استقبال از برگزاری کنگره 3000 شهید استان، کانون قزوین با انتشار فراخوان‌های استانی، کودکان و نوجوانان را به نشریه نگاری و خوشنویسی درباره دفاع مقدس و شهدا دعوت کرد.

در فراخوان نشریه نگاری که با عنوان «سرداران سربلند» عرضه شده است، از نوجوانان 10  تا 17 سال دعوت شده تا با موضوع معرفی فرماندهان، امیران، سرداران و شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای گمنام، عملیات‌های دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر و ورود آزادگان به کشور به صورت فردی یا گروهی، نشریه دیواری(کاغذی) تهیه کنند و آثار خود را تا نیمه شهریور به دبیرخانه استانی واقع در اداره کل کانون ارسال کنند.

هم‌چنین در فراخوان خوشنویسی که با عنوان «یادمان قلم» منتشر شده است، از کودکان 7تا 17 سال خواسته شده، آثار خوشنویسی خود را با موضوع ایثار و شهادت، در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق و تحریری در مهلت یادشده به واحد هنری کانون بفرستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =