بهترین و با ارزشترین سرمایه ی هر دستگاهی منابع انسانی است

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اراک گفت : از آن جایی که در نگاه مدیریتی خود اعتقاد راسخ دارم که باارزشترین و بهترین سرمایه هر دستگاهی منابع انسانی است درصدد تعامل در برقراری ارتباط نزدیک با همکاران مجموعه کانون در سطح کشور هستم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون استان مرکزی ، امیر حسین آزادی وفا روز سه شنبه 23 مرداد 97 در نشست صمیمانه ای با جمعی از کارکنان کانون استان مرکزی با تاکید بر نقش ارزشمند نیروی سازمانی در هر سازمانی خاطر نشان کرد، با مساعدت و همدلی همکاران مجموعه به دنبال برداشتن گام هایی در مسیر تعالی و رشد واحد اداری مالی کانون هستیم .

در این نشست ابتدا جهانبخش قنبری مدیر کل کانون استان مرکزی گزارشی از روند فعالیت های فرهنگی ، هنری و ادبی مراکز استان در سال 97 و کمبودهای موجود توضیحاتی ارایه دادند.

در ادامه معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی گفت: جایگاه  کنونی بنده به پشتوانه حضورفعالیت  درارگان ها و سازمان های اداره کل تربیت بدنی ، بهزیستی ، هلال احمرو مناطق آزاد می باشد که امیدوارم با تجربیات و اندوخته های خود در زمینه های اداری مالی وبا کمک شما و همکاران کانون در رشد و تعالی این مجموعه تاثیر گذار باشیم .

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی کانون در سفر خود به استان مرکزی پای صحبت های کارکنان و مربیان کانون این استان نشست و به پرسش هاو دغدغه های آن ها در زمینه ی اداری ، مالی و فرهنگی پاسخ گفتند.

بازدید از مرکز فرهنگی هنری مجتمع اراک و مرکز مجتمع در حال ساخت پارکشهر بخش دیگری از سفر معاون توسعه و مدیریت منابع کانون به استان مرکزی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =