پویش گرم کتاب برای بچه‌های روستای کوشکک و آسیابان

مربیان کتاب‌خانه‌های سیار شهری و روستایی بیرجند در آخرین پنج شنبه مرداد 97 بچه‌های دو روستای «کوشکک و آسیابان» از توابع بخش قهستان را به حضور در برنامه‌های فرهنگی پویش گرم کتاب دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، در ادامه اجرای طرح پویش فصل گرم کتاب در استان، مربیان کتاب‌خانه سیار روستایی و شهری بیرجند صبح 25 مرداد 1397 با مشارکت و همراهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در قالب یک اردوی جهادی فرهنگی به دیدار بچه‌های 2 روستای «کوشکک و آسیابان» از توابع بخش قهستان می‌روند.

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ایجاد انس و الفت بین کودکان و نوجوانان با کتاب در ایام تابستان و اجرای عدالت فرهنگی در مناطق شهری و روستاهای دورافتاده در حال اجرا است.

پیش از این مربیان سیار کانون پرورش فکری  استان به روستاهای «میغان و چاه دراز» از توابع شهرستان نهبندان سفر کردند و با اجرای برنامه‌هایی کتاب محور از جمله قصه‌گویی، روخوانی کتاب، نمایش عروسکی، پخش فیلم‌های کودک، بازی و سرگرمی روزهای شاد و پر نشاطی را برای کودکان روستا رقم زدند.

این در حالی است که سومین پویش گرم کتاب پنج شنبه این هفته در پارک توحید ساعت 18 الی 20 با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی با محوریت کتاب‌خوانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =