کد خبر: 280803
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
بازدید 1908
سرپرست کانون زبان کرمان معرفی شد

علی غلامعلی‌پوربه عنوان سرپرست جدید کانون زبان کرمان معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، طی حکمی از سوی رئیس کانون زبان ایران، علی‌غلامعلی‌پور به عنوان سرپرست کانون زبان کرمان، جایگزین علی عظیمی شد.

محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان درآیین تودیع و معارفه سرپرست جدید کانون زبان در کرمان با اشاره به جایگاه ویژه کانون زبان به عنوان یک موسسه آموزشی دولتی و اعتماد خانواده‌ها به این مجموعه گفت: شرط لازم کانون زبان، هماهنگی و همکاری با مجموعه کانون پرورش فکری است.

روحی افزود: وقتی مسئولیتی را عهده‌دار می‌شویم بایستی برای ترغیب و ایجاد انگیزه تمام مجموعه تلاش کنیم اگرچه سخت است، اما اهمیت زیادی دارد، هنر یک مدیر ایجاد انگیزه جمعی است که خلاقیت را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد:کانون پرورش فکری و کانون زبان بایستی منشا انرژی و نشاط باشد همه‌ی ما در قبال آینده کشور مسوولیم اگر ما برای رشد و پرورش کودکان و نوجوانان تلاش نکنیم چه کسی باید این کار را انجام دهد؟ و همین تلاش دلسوزانه برای پرورش آینده‌سازان وجه تمایز ما با دیگر دستگاه‌هاست.

روحی خاطرنشان کرد: ذهن ما همانند یک تلویزیون است با صدها شبکه و این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم روی کدام شبکه باشیم، شبکه رنجش یا بخشش، نفرت یا مهربانی، و یا این‌که برنامه تکراری روز قبل، تصمیم ما؛کنترل ماست.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان این‌که رابطه‌ها حرمت دارند و این یکی از اساسی‌ترین اصول انسانیت است، ایجاد فضایی آرام و بانشاط و تلاش برای جذب زبان‌آموز  را از جمله انتظارات خود  از سرپرست جدید کانون زبان عنوان کرد.

روحی همچنین به رشد سریع فن‌آوری و وجود رقبای زیاد در حوزه‌ی آموزش زبان‌های خارجی اشاره کرد و گفت: توانایی مدرسان کانون زبان می‌تواند زبان‌آموزان را به سوی مجموعه کانون زبان سوق دهد، درگیر مسائل جزئی و بی‌اهمیت نشویم و برای رسیدن به اهداف مجموعه با همدلی و همکاری تلاش‌مان را چند برابر کنیم.

علی غلامعلی‌پور سرپرست جدید کانون زبان کرمان نیز بهره‌گیری از مشارکت حداکثری و خرد جمعی در تصمیم‌گیری‌ها، تاکید بر نظم و انضباط اداری و تلاش دسته‌جمعی برای رسیدن به اهداف را از جمله سیاست‌های کاری خود عنوان کرد.

در این آیین از خدمات علی عظیمی سرپرست پیشین کانون زبان کرمان قدردانی و حکم سرپرستی علی غلامعلی‌پور به وی ابلاغ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =