نگاهی به تکاپوی این‌روزهای مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هم‌زمان با فصل تابستان، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع، پذیرای کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، اجرای ویژه برنامه «جان آب در خطر است» در مرکز شماره یک کانون قزوین، آغاز کارگاه‌های نشریه نگاری مرکز آوج در استقبال از کنگره ۳۰۰۰ شهید استان و بازدید اعضای مرکز الوند از کارگاه‌های هنری حرفه‌ای از جمله ویژه‌برنامه‌های مراکز کانون استان قزوین در روزهای اخیر است.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین، ویژه برنامه «جان آب در خطر است» با همکاری روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قزوین برگزار شد.نمایش نماهنگ‌های آموزشی و اجرای مسابقه از فعالیت‌های اجرا شده در این برنامه بود که با حضور ۷۰ عضو کودک و نوجوان دختر برگزار شد.

مرکز فرهنگی و هنری آوج در استقبال از برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان، کارگاه‌های نشریه‌نگاری برگزار کرده است.تاکنون سه گروه نوجوان در این کارگاه‌ها آغاز به کار کرده اند.هم‌چنین کانون آوج به عنوان عضو کارگروه فرهنگی ستاد بانوان کنگره در شهرستان آوج انتخاب شده و در حال انجام مقدمات برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه یادواره شهدا است. نشریه، ماکت‌های دفاع مقدس، تابلوهای محرق نقاشی و تابلوهای خوشنویسی از آثار اعضای کانون است که در این نمایشگاه عرضه‌ می‌شود.

در مرکز فرهنگی و هنری الوند هم ۱۷ عضو کودک پسر از دو کارگاه نجاری و خراطی بازدید کردند.آشنایی با حرفه‌ها و مقدمه سازی برای انجام پژوهش اعضا، از اهداف این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =