کد خبر: 280818
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
بازدید 1091
بازدید شهردار منطقه ۱۷ از مرکز ۲۵ کانون تهران

شهردار منطقه ۱۷ به همراه جمعی از مدیران بخش‌های مختلف شهرداری تهران، به‌منظور بررسی مشکلات و نیازهای عمرانی مرکز شماره ۲۵ کانون استان تهران، از این مجموعه فرهنگی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، «امیر محسنی » باهدف پیگیری مسائل عمرانی و زیباسازی مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۵ از این مجموعه بازدید کرد.

محسنی، ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد خود در کانون گفت؛ خوشحالم که در کانون پرورش فکری این منطقه، همچنان فعالیت‌های خوب و ویژه‌ای اجرا می‌شود و وجود شما مربیان مهربان، بارقه‌های امید را در دل بچه‌های منطقه زنده نگه‌داشته است.

وی درزمینهٔ همکاری با کانون در امور فرهنگی گفت: ما از روند فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون و میزان تأثیرگذاری آن بر قشر کودک و نوجوان آگاهیم و از همکاری با کانون استقبال می‌کنیم.

شهردار منطقه ۱۷ تهران در ادامه خاطرنشان کرد؛ که این سازمان برای ایجاد انگیزه در نوجوانان منطقه، از ایده‌های خلاقانه فرهنگی هنری اعضای نوجوان کانون حمایت می‌کند.

وی افزود؛ امروز کانون و مجموعه شهرداری، باید برای پیشرفت کودکان و نوجوانان با تمام توان خود کار کنند و امیدواریم که در این مسیر موفق باشیم.

این عضو پیشین کانون ۲۵ تهران، در این بازدید که به همراه جمعی از مدیران بخش‌های مختلف شهرداری منطقه صورت پذیرفت، نظر مساعد خود و دیگر واحدهای شهرداری همچون «معاونت اجتماعی, کلینیک گل و گیاه, معاونت خدمات شهری و فضای سبز» را برای همکاری با کانون اعلام کرد.

مهرانگیز اخوی مربی مسئول این مرکز نیز ضمن معرفی فعالیت‌های این کتابخانه با موضوع مهارت‌های زندگی، برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری این مرکز را به میهمانان معرفی کرد.

همچنین شهردار منطقه از فعالیت‌های زیست‌محیطی، که در قالب کاشت گیاهان توسط اعضای کودک در محوطه بیرونی و باغچه‌های کتابخانه صورت پذیرفته بود و نیز از کارگاه پویانمایی نوجوانان بازدید کرد و در پایان با حضور در جمع اعضا با آن‌ها به  گفتگو پرداخت.

بازدید شهردار منطقه ۱۷ از مرکز ۲۵ کانون استان تهران، به‌منظور بررسی و رسیدگی به مواردی همچون شرایط عمرانی، نیازهای این مرکز در خصوص برطرف کردن مشکلات فضای سبز و زیباسازی کتابخانه، در آخرین روزهای مردادماه ۱۳۹۷ صورت پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =