سفره ای از جنس دعا در مرکز اسفراین پهن شد

برنامه سفره ای از جنس دعا همزمان با فرا رسیدن شهادت حضرت امام جواد(ع) در مرکز اسفراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، همزمان با سالروز شهادت حضرت جواد (ع) اعضای دختر مرکز اسفراین میهمان برنامه «سفره ای از جنس دعا» شدند.

زهره عباس آبادی مسوول مرکز اسفراین با اعلام این که به همت صدیقه محمدآبادی مربی فرهنگی مرکز، برنامه «سفره ای از جنس دعا» با رویکرد آشنایی اعضا با مفاهیم دینی و مناسبت های مذهبی برگزار شد، اظهار داشت: اشاعه فرهنگ دینی و آموزش فرهنگ دینی به کودکان و نوجوانان از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه بود

صدیقه محمد آبادی مربی فرهنگی مرکز اسفراین هم با اشاره به اینکه در قالب این برنامه اعضا دور هم جمع می شوند و با یک فعالیت گروهی با زندگی ائمه آشنا شده و سعی بر آن دارند تا مناسبت‌های دینی را مورد تکریم قرار دهند.

وی هدف از این برنامه را آشنایی هرچه بهتر با مفاهیم مذهبی و بزرگان دین اعلام کرد و گفت: در سایه این برنامه تجربه هایی ماندگار در ذهن اعضای کودک و نوجوان ایجاد می شود.

«محمد آبادی» تقویت روحیه همکاری و همیاری را یکی دیگر از اهداف این برنامه عنوان کرد افزود: در حین انجام برنامه اعضا کار کردن در کنار هم را هم تجربه می کنند و بیشتر با انجام فعالیت های گروهی آشنا می شوند.

گفتنی است فعالیت دینی و مذهبی یکی از فعالیت‌های 44 گانه فرهنگی است که مربیان مراکز کانون در فصول مختلف سال نسبت به اجرای آن در بین کودکان و نوجوانان فعال هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =