استقبال بی‌نظیر از غرفه نقاشی کانون پرورش فکری استان زنجان

در حاشیه برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی مردم استان زنجان به همراه کودکان و نوجوانانشان از غرفه نقاشی کانون پرورش فکری استان استقبال بی‌نظیری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ مجتبی بیات مربی کتابخانه روستایی در گزارشی اظهار داشت: در هوای گرم مردادماه و در فصلی از شور و نشاط کودکانه و بازی و سرگرمی در اوقات فراغت تابستانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در نمایشگاه و ایستگاه نقاشی  برگی دیگر از نشاط و شادابی را برای کودکان و نوجوانان به ارمغان آورد.

بیات گفت کانون پرورش فکری استان زنجان در حاشیه نمایش فصل شیدایی با برپایی غرفه‌ی نقاشی از روز دوم این نمایش بزرگ میدانی که به مدت 11 شب از ساعت 18 عصر الی 1 بامداد بود توانست توجه بسیاری از کودکان و نوجوانان را به خود جلب کند.

مربی سیار کتابخانه کانون بیان کرد: در این غرفه روزانه بطور میانگین 1هزار و 200 نفر بازدید کننده بود که بیش از 600 اثر نقاشی در گروه سنی کودک و نوجوان جمع‌آوری شد و در مجموع 11 شب 5 هزار اثر نقاشی و 15 هزار نفر استقبال کننده داشت.

لازم به ذکر است برنامه‌های جانبی از جمله معرفی وقایع با موضوعات و صحنه‌های از نمایش بزرگ فصل شیدایی و معرفی کانون در مراکز و عضوگیری از خانواده‌ها نیز انجام پذیرفت.

نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه‌ای «فصل شیدایی» از «هبوط حضرت آدم» تا «ظهور امام زمان(عج)» و همچنین سیر «انقلاب اسلامی»، که پیش از این در پانزده استان کشور اجرا شده بود، این بار به مدت 11 شب در زنجان به نمایش در می آید.

طراح و کارگردان نمایش بزرگ فصل شیدایی «سعید اسماعیلی» و نویسنده و راوی متون نیز «رسالت بوذری» است. «مؤسسه مُهَنّا» با حمایت و همراهی «سازمان هنری رسانه‌ای اوج» و «سپاه انصارالمهدی استان زنجان» به تهیه و تولید این اثر پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =