کد خبر: 280853
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
بازدید 676
«حسین محب اهری» میهمان اعضای کانون ۳۷ تهران بود

مربیان و اعضای مرکز شماره ۳۷ کانون استان تهران در جشن میهمان تابستانه از «حسین محب اهری» بازیگر عرصه تئاتر و تلویزیون تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، صبح روز۲۷ مردادماه ۱۳۹۷ «حسین محب اهری » ساعاتی را میهمان اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره ۳۷ کانون بود و با آن‌ها به گفتگو پرداخت.

محب اهری ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای کانون به آنان توصیه کرد از فرصت‌های خود در کانون، در جهت پرورش خلاقیت و رشد هنری خود استفاده کنند.

وی افزود؛ کانون از معدود مکان‌هایی است که برای گسترش رشد فکری کودکان و نوجوانان تلاش می‌کند و تا امروز توانسته هنرمندانی همچون عباس  کیارستمی، حمید جبلی، مرضیه برومند، رضا بابک و خیلی دیگر از افراد صاحب‌نام را به عرصه ظهور برساند.

این چهره بنام عرصه تئاتر، خطاب به اعضای این مرکز فرهنگی هنری یادآور شد؛ کانون مکان مهمی است برای شما جوانه‌های ایران، و هدف آن این بوده که شما بچه‌ها بامطالعه، به رشد فکری برسید و راهتان را برای آینده پیدا کنید.

وی در ادامه به تئاترهایی که برای کودکان و نوجوانان اجرا کرده اشاره کرد و به بچه‌ها توصیه کرد دیدن نمایش‌هایی که برای آن‌ها تولید می‌شود را از دست ندهند.

دیگر میهمان این برنامه «مریم کاظمی» کارگردان و بازیگر عرصه تئاتر و تلویزیون بود که در جمع صمیمی اعضا در رابطه با تئاتر و تئاتر عروسکی برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند سخن گفت.

گفتنی است، از برنامه‌های اجرا شده در این ویژه‌برنامه، تلاوت قرآن مجید توسط هلیا آقاسی عضو کودک، خوانش متن ادبی با کلیدواژه‌هایی که هرکدام یکی از نقش‌های حسین محب اهری بودند و نیز تک‌نوازی چنگ با هنرمندی تینا الله‌یاری میتوان اشاره کرد.

در پایان این مراسم، تقدیر و تکریم از مقام هنری این دو هنرمند فعال حوزه تئاتر کودک و نوجوان توسط مربیان و اعضای این مرکز صورت پذیرفت.

همچنین تجلیل از مربیان هنری کارگاه‌های تابستانه مرکز ۳۷ و اهدای جوایز به اعضای فعال با حضور دو میهمان هنرمند برگزار شد.

حسین محب‌اهری بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است و از جمله فعالیت‌های هنری او می‌توان به «محله بهداشت، چاق و لاغر، تئاتر کلوچه دارچینی، غول بزرگ مهربان، تئاتر خسیس و ...» اشاره کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =