اعضای کانون استان اردبیل در اردوی امسال، خوب زندگی کردن را  تمرین خواهند کرد

هفتمین جلسه‌ی شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دفتر مدیرکل با محوریت برگزاری اردوی استانی اعضای نوجوان دختر و بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‎گویی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در این جلسه هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان گفت: برگزاری اردو در راستای آشنایی با مهارت‌ها و شیوه‌های زندگی، ایجاد شورونشاط، کسب دانایی و توانایی، سازگاری اجتماعی و افزایش حس مسئولیت‌پذیری است.

جمادیه با تأکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد فرهنگی افزود: امسال اردوی استانی با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» برگزار می‌شود و قرار است به مدت سه روز در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی در اردوگاه حضرت امام خمینی(ره) شهرستان نیر برگزار شود.

وی با اشاره به بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصهگویی، ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در حال رایزنی برای میزبانی منطقه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی کشور است.

بر اساس این نشست، سید جلیل صفوی کارشناس فرهنگی به‌عنوان رابط بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصهگویی کانون استان اردبیل انتخاب شد.

داریوش علومی معاون فرهنگی نیز به تشریح شیوه‌نامه برگزاری اردو پرداخت و در ادامه؛ برپایی کارگاه‌های ادبی، بازی‌ها و هنرهای بومی و محلی، نشریه دیواری، سرود، برگ‌ها و ریشه‌ها را از اهم برنامه‌ها عنوان کرد.

شایان‌ذکر است، شهرستان نیر چهارم تا ششم شهریورماه سال جاری میزبان ۴۰ دختر نوجوان عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر استان است و این اردو هرساله از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل برای اعضای فعال مراکز فرهنگی و هنری استان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =