معرفی مسئولان کمیته‌های برگزاری چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

مسئولان کمیته‌های برگزاری چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در احکام جداگانه‌ای از سوی دبیر این رویداد فرهنگی معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‏‌الملل، محسن حموله در این احکام، محسن رجبی‌ عضو انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی را به عنوان مسئول کمیته نمایشگاه تخصصی و آیدین مهدی‌زاده مدرس دانشگاه علم ‏‏و صنعت و شهید رجایی، مدیرمسئول و صاحب امتیاز فصل‌نامه تخصصی هنر و طراحی صنعتی چهارباغ را به عنوان مسئول کمیته علمی منصوب کرد.

همچنین حامد تاملی پژوهش‌گر، طراح و تولیدکننده اسباب‏‌بازی، دبیر علمی انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، داور سومین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی و کارشناس بازی و اسباب‌بازی در گروه رشد، رسانه و ستاد توسعه فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری به عنوان مسئول کمیته هماهنگی نهادها و سازمان‌های مرتبط با حوزه اسباب‌بازی معرفی شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، شایان فروزنده‌دل عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی به عنوان مشاور برنامه‌ریزی دبیر جشنواره و قاسم سلیمانی مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کمیته اجرایی و پشتیبانی این جشنواره منصوب شدند.

جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری 26 تا 30 آبان‏ سال 1397 با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی با مشارکت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری برگزار می‏شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی با حضور دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌بازی، برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش علمی و همچنین برپایی نمایشگاهی با حضور سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی مرتبط با حوزه اسباب‌بازی، از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

گفتنی است نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی با سازمان‏‌های دولتی و مردم‌‏نهاد در روز دوشنبه 29 مرداد ساعت 10 تا 12 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =