کد خبر: 280873
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
فراخوان نخستین جشنواره استانی پویانمایی در مازندران منتشر شد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، فراخوان نخستین جشنواره استانی پویانمایی « شار1» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران،  پویانمایی یا انیمیشن یکی از فعالیت‌های جذاب است که در مراکز فرهنگی و هنری کانون مورد توجه اعضا است.

کانون مازندران نیز در همین راستا با برنامه ریزی و برگزاری کارگاه‌های متعدد پویانمایی، به آموزش مربیان پرداخته و زمینه انجام فعالیت پویانمایی را در مراکز هموار ساخت تا از این طریق علاوه بر جذب علاقه‌مندان به این هنر در مراکز کانون، نقش مهمی در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی برای آینده سازان ایران عزیز داشته باشد.

بر همین اساس  نخستین جشنواره پویانمایی « شار» در سطح اعضا (کودک و نوجوان )  و مربیان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کار خود را آغاز نموده‌است.

بر اساس فراخوان جشنواره، این رویداد هنری در دوبخش  : اعضا (کودک و نوجوان ) و مربیان با موضوع‌های؛ اصلاح الگوی مصرف انرژی (آب، برق و...)- تفکیک زباله- حقوق شهروندی- پسماند و محیط زیست برگزار خواهد شد.

اما در بخش جنبی این جشنواره نیز، آثار پویانمایی‌های منتخب بخش مسابقه ، کانون ، ایران و بین الملل در سینما کانون اکران می شوند.

برگزاری  کارگاه تخصی پویانمایی ویژه اعضا و مربیان کانون از دیگر بخش‌های جنبی این جشنواره است.

آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ؛ 30 آبان است و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره همزمان با دهه مبارک فجرامسال درسالن سینماکانون اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران انجام خواهد شد.

فراخوان ثبت نام 

فرم ثبت نام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =