عضو کانون شاهرود، رتبه نخست بخش شعر را کسب کرد

عضو نوجوان کانون پرورش فکری شاهرود در سی و ششمین جشنواره فرهنگی‌هنری دانش‌آموزان دختر برگزیده سراسر کشور، رتبه نخست شعر را از آن خود کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ستایش جعفری عضو نوجوان و فعال کارگاه ادبی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری شاهرود در بخش شعر سی و ششمین جشنواره فرهنگی‌هنری دانش‌آموزان دختر برگزیده سراسر کشور، رتبه نخست را کسب کرد.

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در این جشنواره حضور داشت، دانش‌آموزان را میراث‌داران فرهنگ و هنر کشور نامید و خطاب به آنها اظهار کرد: فرهنگ و هنر یکی از ارزش‌مندترین دارایی‌های ما به حساب می‌آید و شما نگهبانان و میراث‌داران این دارایی‌های ارزشمند هستید.

نظری در ادامه افزود: شما دانش‌آموزان به‌زودی در اجتماع حضور پیدا کرده و در بخش‌های مختلف، نقش‌آفرینی خواهید کرد و چه خوب است که دستی بر آتش هنر دارید؛ چراکه یکی از خوش‌بختی‌های انسان، ورود به حوزه‌ی فرهنگ و هنر است که در واقع یک لذت ویژه انسانی است و نصیب هرکسی نمی‌شود.

گفتنی است؛ دانش‌آموزان دختر در این جشنواره که با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، در شش حوزه هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهشی و هنرهای آوایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =