عرضه‌ی دست‌آوردهای کانون در مدار تحول وزارت آموزش و پرورش

تازه‌های تولید یک سال گذشته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه دست‌آوردها و عملکرد وزارت آموزش و پرورش با عنوان «برمدار تحول» عرضه شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه که به مناسبت هفته دولت در دبیرستان البرز تهران برپا شده است 96 عنوان از کتاب‌های چاپ اول کانون در یک سال گذشته در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

هم‌چنین پوسترها، تابلوها، تیزرهای تبلیغاتی چهار عنوان پویانمایی «گرگم و گله می‌برم»، «زری زری کاکل‌زری»، «کاش یک برادر داشتم» و «ماهیگیر و بهار» و دو فیلم سینمایی «دوچ» و «ضربه‌فنی» از تازه‌های امور سینمایی کانون در نمایشگاه دست‌آوردها و عملکرد  یک‌ساله وزارت آموزش و پرورش عرضه شده است.

در عین حال تصویرها و عکس‌هایی از 10 عنوان نمایش که در یک سال گذشته از سوی مرکز تئاتر کانون تولید و یا حمایت شده است در قالب رسانه‌های دیداری و شنیداری، به همراه بروشور، کاتالوک معرفی فعالیت‌ها و اطلاعات آماری کانون که به صورت اینفوگرافیک تدوین شده در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

نمایشگاه «برمدار تحول» صبح روز 4 شهریور 1397 با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، فاضل نظری مدیرعامل کانون و جمعی از معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش در دبیرستان البرز تهران گشایش یافت و تا پایان هفته دولت پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =