پرهیز از نگاه سیاسی در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری

مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون گفت: داشتن نگاه صرف سیاسی در امور ، مانع فعالیت‌های تاثیرگذار در امور فرهنگی و اجتماعی می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، قاسم تنها،  در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون این استان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایی است که باید سعی کنیم مسائل سیاسی را وارد نکرده و نگاه سیاسی به فعالیت‌های کانون نداشته باشیم.

وی  مسئله فرهنگ را مسئله‌ای بسیار اساسی دانست و گفت: از هر جریان سیاسی که باشیم باید در کانون در خدمت فرهنگ و ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این مرزو بوم باشیم.

این مقام مسوول افزود:. مجلسی که برای تقدیر از یک مدیر خدوم  و ارزشی نظام و معارفه و استقبال از یک مدیر خدوم و ارزشی تشکیل می‌شود، مجلس بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: تکریم از خدمات یک مدیر به منزله جدایی از قلب ها نمی باشد و فقط جدایی کاری است و مسوولان برای روزهای خوب  خدمت گذاری تلاش کنند.

وی در پایان از عیسی گرجی زاده به عنوان مدیری پرتلاش ، دارای پتانسیل بالا اشاره کرد و برای سرپرست جوان و شاعر  این اداره کل آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =