راهیابی 9 فیلم کانون پرورش فکری به المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان

9 فیلم اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش نهایی دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان راه یافت.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این آثار از بین ۳۴ فیلم ساخته شده از سوی کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۶ عضو کانون که به جشنواره ارسال شده بود، انتخاب شده است.

براساس این گزارش فیلم‌های «رانندگی پر ماجرا بابا» به کارگردانی مبینا قاسمیان، «نذری» ساخته زهرا ارشدی کیا، «بز و طوطی» به کارگردانی سیدکیان پاک‌نژاد، «گبه» ساخته طاها قدیریان، «چوب جادویی» به کارگردانی شقایق نصیری، «باور» ساخته امیررضا معلمی، «جاسوس» به کارگردانی فرزانه سادات‌نیر، «دلگشا» ساخته امیر مهدی قاسمی و «ماه پیشونی» به کارگردانی ساجده قاسمی به دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان راه یافت.

دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی روزهای 8 تا 14 شهریور 1397 هم‌زمان با سی‌ویکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. این المپیاد در دو بخش «فیلم» و «فیلم‌نامه» با پذیرش فیلم‌های 3 دقیقه‌ای با موضوع آزاد در گروه سنی 9 تا 16 سال برپا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =