کد خبر: 281119
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون به کورش پارسانژاد سپرده شد

کورش پارسانژاد با حکم مدیرکل مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای به عنوان رییس مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محسن حموله در این حکم به تجربه‌های ارزش‌مند پارسانژاد در عرصه‌ی فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان اشاره و اظهار امیدواری کرده است که با مساعدت همکاران این مجموعه در راه پیش‌برد و اعتلای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون و خدمت به کودکان و نوجوانان تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

وی هم‌چنین از رییس مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواسته است تا با بهره‌گیری از کارشناسان خلاق و نوآور، محققان، پژوهش‌گران و هنرمندان، به ارایه راه‌کارهای مناسب و ایده‌های نو در این حوزه پرداخته شود.

گفتنی است کورش پارسانژاد گرافیست، مدرس مراکز آموزشی و دانشگاهی دانش‌آموخته رشته‌ی گرافیک از دانشگاه هنر و دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که پیش از این سال‌ها مسوولیت واحد گرافیک کانون را برعهده داشته که با این حکم جایگزین مهدی معینی در مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون شد.

دست‌یابی به شیوه‌های تازه هنری در فعالیت‌ها و نمونه‌سازی از تولیدات در چهارچوب اهداف و برنامه‌های کانون نیز توسط این مرکز انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =