کانون پرورش فکری سمنان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شناخته شد

استاندار سمنان از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان برای کسب رتبه برتر شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره، تجلیل کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، جشنواره شهید رجایی به‌منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان با حضور سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداران و... صبح روز شنبه دهم شهریورماه ۱۳۹۷ در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان برگزار و از مدیران دستگاه‌های اجرایی برتر، قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان به مدیریت مهدی جمال توانست از میان دستگاه‌های اجرایی استان در شاخص‌های اختصاصی حائز رتبه برتر شود و مهری جهان جانشین مدیرکل کانون سمنان به نمایندگی از جمال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از استاندار سمنان دریافت کرد.

در متن تقدیر استاندار سمنان آمده است:

جناب آقای جمال

مدیرکل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان

جشنواره شهید رجایی با هدف ایجاد فضای رقابتی و فرصتی برای معرفی و تجلیل از الگوهای برتر در مسیر نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی و توسعه و تحول نظام اداری انجام می‌پذیرد.

در سال حمایت از کالای ایرانی از همت و تلاش ارزشمند جنابعالی و تمام کارکنان محترم آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای کشور و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی سال ۱۳۹۶ جشنواره شهید رجایی استان سمنان، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =