بازدید مدیرعامل کانون از نمایشگاه هنرهای تجسمی کودکان و نوجوانان تهرانی

هجدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی کانون استان تهران جلوه‌ای از هنر اعضای کودک و نوجوان کانون را به نمایش گذاشته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار نقاشی، خوشنویسی و سفالگری کودکان و نوجوانان تهرانی با موضوع‌عای متنوعی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

در این میان فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جریان بازدید از این نمایشگاه به تمجید آثار عرضه شده در این نمایشگاه پرداخت.

او بر این مساله تاکید کرد که فضای خوب، شاد، مثبت و امید بخش مراکز کانون باید به مردم معرفی شود.

مدیرعامل کانون اهمیت اطلاع‌رسانی گسترده از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون را یادآور شد و به مربیان کانون گفت: به فضایی که شما در آن با کودکان و نوجوانان دم‌خور و هم‌نفس می‌شوید غبطه می‌خورم کانون مانند موتور محرکه‌ای است که روشنایی نامحسوسی از آن دیده می‌شود در حالی که می‌توانیم با همدلی، هم‌فکری و هم‌افزایی تلاش کنیم تا این فضای نشاط‌بخش به جامعه معرفی شود.

نظری آثار ارایه شده در نمایشگاه هنرهای تجسمی کودک و نوجوان کانون استان تهران را از ثمرات معنوی کار در کانون و حاصل زحمت‌های مربیان کانون در طول سال و نبوغ و خلاقیت بچه‌ها و اعضای کانون دانست و خواستار نمایش آثار بیش‌تری از هنرمندان کودک و نوجوان کانون در سراسر کشور در هفته ملی کودک شد.

هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هم‌زمان با اختتامیه جشنواره هنرهای نمایشی عصر روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور 1397 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب تهران و با معرفی برگزیدگان این نمایش در سه بخش نقاشی، سفال و خوشنویسی به کار خود پایان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =