از مدیرکل کانون البرز وسایر فعالان و منتخبان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، تجلیل شد

در حضور استاندار و مسئولان استانی، از مدیرکل کانون البرز و سایر فعالان و برگزیدگان، هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، تجلیل شد.

به گزارش روابط ­عمومی اداره­ کل کانون البرز و به نقل از فرزانه عطار صحراگرد، کارشناس آموزش و پژوهش و رابط جشنواره های رضوی،  مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان، روز یکشنبه ۱۱شهریور ۱۳۹۷،  با حضور محمدعلی نجفی، استاندار ، مدیران کل، فرمانداران ، بخشداران و چهره‌های علمی و فرهنگی و شرکت­ کنندگان این جشنواره،  در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار و از۴۷ برگزیده این مسابقات، تجلیل شد.

محمدعلی نجفی، استاندار البرز، در این مراسم گفت این جشنواره با تلاش و همراهی همگانی به ایستگاه پایانی رسید و تمام کسانی که در برگزاری این جشنواره سهیم بودند در راه اعتلای فرهنگ، دین و تاریخ گام برداشته اندو افزود:  مسیر دانایی محوری و انس و الفت مردم با کتاب و کتابخوانی، جامعه را به سمت رشد و توسعه سوق می­دهد و اهمیت کتاب بر هیچ کس پوشیده نیست و این امر در دین، مذهب و فرهنگ ما نهادینه شده است.

در این مراسم،  از محمودمروج، مدیر­کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، برای  همکاری ­های موثر در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =