کد خبر: 281231
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
حضور کانون در نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی

هفته فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد گشایش یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هفته فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی 11 الی 15 شهریورماه با حضور کانون و سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان‌های استان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با رویکرد امید و نشاط اجتماعی، تعمیق فرهنگ گفت‌وگو، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، معرفی ظرفیت‌های مختلف شهرستان‌ها و ایجاد فضای هم‌گرایی و انسجام برگزار می‌شود و تقویت هویت و انسجام فرهنگی، معرفی فرهنگ بومی- محلی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در مناطق مختلف استان از اهداف هفته فرهنگی شهرستان‌ها در مشهد است.

محمدرحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در بازدید خود از غرفه کانون، به نقش اثرگذار فعالیت‌های کانون و آموزش‌های غیرمستقیم آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با فروش محصولات فرهنگی ایرانی- اسلامی و برگزاری کارگاه‌های هنری چون عروسک‌سازی، طراحی و آماده‌سازی لباس عروسک، اجرای نمایش عروسکی با حضور اعضای انجمن‌ هنری کانون در این نمایشگاه حضور دارد و این فرصت خوبی برای معرفی فعالیت‌های کانون به عموم مردم می‌باشد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =