دعوت از علاقه‌مندان برای حضور در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، فراخوان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، هاجر جمادیه در مصاحبه با شبکه استانی «سبلان»، ضمن تشریح فراخوان بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، از عموم علاقه‌مندان و اقشار مختلف مردم دعوت کرد در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل کانون استان اردبیل گفت: بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش استانی با مشارکت ۲۳ مرکز فرهنگی و هنری و ۷ کتابخانه سیار برگزار خواهد شد.

وی افزود: بخش ملی جشنواره نیز در سه سطح دختران ۱۴ الی ۱۸ سال، زنان و مردان بالای ۱۸سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزار و شرکت در بخش قصه‌های۹۰ ثانیه‌ای نیز برای عموم آزاد خواهد بود.

جمادیه خاطرنشان کرد: موضوع جشنواره، قصه زندگی من است و عموم مردم تا ۲۵ شهریور می‌توانند با مراجعه به سایت www.Kanoonfest.ir در این فراخوان شرکت کنند و وارد عرصه رقابت شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در کنار جشنواره قصه‌گویی، مسابقه‌ای با عنوان «زینده گی مین ناغیلی» با مشارکت صداوسیمای مرکز اردبیل برگزار می‌شود که مراسم اهدای جوایز و معرفی نفرات برتر در شب یلدا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =