سه فیلم کانون نامزد دریافت جایزه از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شد

فیلم بلند «ضربه فنی» نامزد دریافت سه جایزه و پویانمایی‌های «گرگم و گله می‌برم» و «شب ترسناک لومو» هر یک نامزد دریافت یک جایزه از سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «ضربه فنی» جدیدترین اثر بلند سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کارگردانی غلامرضا رمضانی به همراه دو فیلم دیگر نامزد دریافت جایزه در بخش بهترین فیلم بخش نوجوان این جشنواره شد.

این فیلم همچنین در بخش بهترین فیلم‌نامه و بهترین کارگردانی نیز به عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی شده است. فیلم‌نامه «ضربه فنی» نوشته غلامرضا رمضانی و میترا تیموریان است.

این فیلم به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است.

در عین حال پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین و «شب ترسناک لومو» به کارگردانی ساره شفیعی‌پور به همراه سه فیلم دیگر نامزد دریافت جایزه در بخش کارگردانی بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره سی و یکم معرفی شدند.

جلسه جمع‌بندی آرای بخش مسابقه سینمای ایران سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با حضور مرضیه برومند، بهروز شعیبی، سحر عصرآزاد، شبنم مقدمی و سروش صحت برگزار شد.

گفتنی است به لحاظ حفظ استمرار صمیمیت ایجاد شده بین بازیگران کودک و نوجوان در روزهای برگزاری جشنواره، اسامی نامزدهای بازی‌گری این بخش و بازیگر برگزیده در آیین پایانی اعلام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =