کد خبر: 281303
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
بازدید 1251
عضو کانون قزوین به برگزیدگان جشنواره قاصدک پیوست

عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره یک، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،به عنوان یکی از برگزیدگان جشنواره قاصدک (فیلم کودک برای کودک) شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در بخش برترین‌های پویانمایی (انیمیشن) جشنواره قاصدک امسال، دیپلم افتخار بهترین انیمیشن، به فیلم‌«عمونوروز اومده» کاری از الهه معروفی (عضو مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره یک کانون استان قزوین)اهدا شد.

این پویانمایی، کاری گروهی از اعضای این مرکز شامل الهه معروفی، زهرا آذربایجانی، سوگند بابا، الناز بابا، منا محمدیان و هانیه وطنی بود که الهه معروفی کارگردانی و «پرستو رحمانی» (مربی هنری مراکز فرهنگی و هنری تاکستان) نظارت آن را بر عهده داشت.

جوایز برترین‌های هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در سی‌ویکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان اهدا شد.

عضو و مربی کانون، در مراسم اختتامیه  این جشنواره در تاریخ 14 شهریور 1397، در مرکز مجتمع پل فلزی استان اصفهان لوح قدردانی به امضای معاون فرهنگی کانون و جایزه دریافت کردند.

گفتنی است الهه معروفی به عنوان کارگردان نوجوان و پرستو رحمانی به عنوان مربی، در دومین المپیاد فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان به مدت 5 روز از  10تا 15 شهریور در کارگاه‌های آموزشی، نقد فیلم شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =