کد خبر: 281336
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کانون خراسان رضوی در جشنواره قاصدک درخشید

برترین‌های بخش‌های مختلف هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی دبیرخانه این رویداد هنری معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در این جشنواره از میان آثار رسیده به دبیرخانه، داوران ۳۵ فیلم مستند و پویانمایی را شایسته دریافت جایزه و دیپلم افتخار معرفی کردند که از این میان ۱۹ جایزه به بخش فیلم و مستند اختصاص یافت و ۱۶ جایزه نیز به پویانمایی‌ها تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش در بخش فیلم‌های زنده و مستند امیررضا معلمی ۱۵ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ گناباد با اثر هنری خود با عنوان «باور» توانست یکی از برگزیدگان این بخش باشد

اما در بخش برترین‌های پویانمایی (انیمیشن) داوران جایزه بهترین پرداخت محتوا را به پویانمایی «نذری» اثر سمیرا عبادی‌فر ۱۶ ساله از مرکز جغتای اهدا کردند.   

همچنین در این جشنواره، داوران دیپلم افتخار فیلم‌نامه را به «چوب جادویی» اثر شقایق نصیری عضو ۱۶ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره ۷ مشهد اهدا کردند.

جوایز برترین‌های هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در سی‌ویکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان اهدا شد.

گفتنی است؛ کانون خراسان رضوی برای کیفیت‌بخشی به هنر فیلم‌سازی و فیلمنامه‌نویسی در شهرستان‌های مشهد، گناباد، جغتای، نیشابور، سبزوار، نقاب، خواف و چناران در سال جاری اقدام به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در این کرده و به زودی انجمن هنرمندان نوجوان و جوان برای حضور فعال علاقه‌مندان تشکیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =