جشنواره قاصدک برگزیدگانش را معرفی کرد، مازندران 2 جایزه گرفت

برترین‌های بخش‌های مختلف هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی دبیرخانه این رویداد هنری معرفی و جوایز خود را دریافت کردند. در این رویداد ملی مازندران هم دو جایزه را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در این جشنواره از میان آثار رسیده به دبیرخانه، داوران 35 فیلم مستند و پویانمایی را شایسته دریافت جایزه و دیپلم افتخار معرفی کردند که از این میان 19 جایزه به بخش فیلم و مستند اختصاص یافت و 16 جایزه نیز به پویانمایی‌ها تعلق گرفت.

بر اساس این گزارش، در دو جایزه ای که به اعضای مراکز دلگشا و چالوس تعلق گرفت؛ جایزه بهترین فیلم‌نامه به امیرمهدی قاسمی، با اثر «دلگشا»، از مرکز فرهنگی و هنری دلگشا اختصاص داشت.

همچنین داوران، جایزه بهترین گرافیک را نیز به پویانمایی «رانندگی پرماجرای بابا»، از  مبینا قاسمیان 13 ساله از مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 چالوس  اهدا کردند.

جوایز برترین‌های هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در سی‌ویکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان اهدا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =