اعضای کانون پرورش فکری استان اردبیل حائز رتبه‌های برتر شدند

جایزه بهترین کارگردانی، دیپلم افتخار بهترین موسیقی و بهترین فیلم در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم "قاصدک" به اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، برترین‌های بخش‌های مختلف هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی دبیرخانه این رویداد هنری معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، فیلم‌ «دیوار» به کارگردانی ودود ایمانی ۱۶ ساله از کانون مشگین‌شهر جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

درعین‌حال، دیپلم افتخار به همراه دیگر جوایز جشنواره در بخش بهترین موسیقی به سپهر بیداری ۱۳ ساله کارگردان فیلم «بیله سوار و خاک زرخیز» از کانون بیله سوار و در بخش بهترین فیلم‌ به اثر علیرضا مهری ۱۵ ساله از کانون خلخال اهدا شد.

شایان‌ذکر است، در این جشنواره از میان آثار رسیده به دبیرخانه، داوران ۳۵ فیلم مستند و پویانمایی را شایسته دریافت جایزه و دیپلم افتخار معرفی کردند که از این میان ۱۹ جایزه به بخش فیلم و مستند اختصاص یافت و ۱۶ جایزه نیز به پویانمایی‌ها تعلق گرفت.

جوایز برترین‌های هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در سی‌ویکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان به برگزیدگان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =