تکیه بر اندیشه و عاطفه، شاخصه‌ کانون است

نظام اداری و مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یک مجموعه‌ی اندیشه محور و عاطفی، نیازمند به روزرسانی و همگامی با خواسته‌های امروز جامعه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، امیر حسین آزادی وفا با بیان‌این مطلب افزود: آرامش، لازمه‌ی کارفرهنگی است و توجه هم‌زمان به ایجاد تغییرات ساختاری و نگاه ویژه به امنیت روحی و روانی نیروی انسانی لازم و ضروری به نظرمی‌رسد.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون درجمع همکاران ستادی و مربیان ادبی و هنری مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان هم‌چنین به تشریح برنامه‌های پیش‌روی این دستگاه فرهنگی پرداخت و  با بیان این‌که ترسیم افق‌های روشن و برطرف‌سازی دغدغه‌ی همکاران از اولویت‌هاست، گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد ایجاد تغییرات مناسب در این زمینه خواهیم‌بود.

آزادی وفا در این میان به پرسش‌های همکاران در زمینه‌های مختلف پاسخ گفت و ضمن آشنایی افزون‌تر با خواسته‌های آنان، به ارایه‌ی راه‌کارهای مناسب در این زمینه پرداخت.

برپایه این گزارش، فراهم‌سازی فرصت‌های مناسب برای تامین نیروی انسانی، افزایش ساعت‌کاری مربیان پاره‌ وقت و تجهیز مراکز فرهنگی هنری، از دیگرمحورهای گفت وگوی معاون توسعه و مدیریت منابع با همکاران بود و وی درهمین حال از رایزنی با دیگر مسوولان جهت اخذ مجوزهای لازم برای برگزاری کارگاه‌های جدید در مراکز کانون خبرداد.

مدیر کل کانون استان گیلان نیز در این نشست با قدردانی از حضور و نگاه ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع به امنیت شغلی نیروی انسانی و هم‌چنین گسترش و تجهیز فضای آموزشی گفت: دغدغه‌های فرهنگی و آگاهی نسبت به اهداف، از برجستگی‌های مدیران ستادی و مایه‌ی امیدبخشی به همکاران کانون است.

او در ادامه به ارایه تصویری روشن از کانون استان گیلان پرداخت و با اخلاق‌محور و هم‌گرا توصیف کردن این مجموعه افزود: برنامه‌ریزی هدف‌مند فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی و درعین حال نظم اداری و مالی از اولویت‌هایی است که در دستورکار تمامی همکاران قراردارد.

اشاره به برنامه‌های کوتاه، میان‌ و بلندمدت کانون استان گیلان و تلاش بهره‌گیری از تمامی امکانات و مدیریت منابع، ازدیگر بخش‌های صحبت‌های اسفندیارضیائی در این نشست بود و وی ضمن بیان خواسته‌های همکاران و تشریح نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کانون گیلان ابرازامیدواری‌کرد تا درسایه حضور معاون توسعه و مدیریت منابع در گیلان شاهد تحول اساسی در این زمینه باشیم.

گفتنی است، معاون توسعه و مدیریت کانون در سفری یک روزه به استان گیلان، ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی، حضور درمراکز فرهنگی هنری و رایزنی با مسوولان استانی، در نشستی صمیمانه با همکاران ستادی و مربیان ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =