دوره‌های تک پودمان زبان انگلیسی برگزار می‌شود

کانون زبان ایران به منظور تربیت مربی، آزمون‌سازی و تهیه و تدوین مواد درسی آموزش زبان انگلیسی با همکاری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی دوره‌های تک پودمان برگزار می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دبیران آموزش و پرورش، مدرسان مراکز آموزش زبان انگلیسی و علاقه‌مندان به تدریس می‌توانند در  این فراخوان شرکت کنند.

بر اساس این گزارش دوره «تربیت مربی زبان انگلیسی» به مدت 16 هفته برابر با200 ساعت آموزش نظری و عملی و در قالب سه درس با عنوان‌های «تربیت مربی زبان انگلیسی»، «تدریس مهارت‌های زبانی»، «روش‌ها و مهارت‌های آموزش و تدریس عملی» ارایه می‌شود.

هم‌چنین دوره‌ی «آزمون‌سازی زبان انگلیسی» نیز به مدت 16 هفته برابر با 200ساعت آموزش نظری و عملی و در قالب شش درس «مفاهیم اولیه آزمون‌سازی زبان»، «اصول ساخت پرسش‌های واژگان زبان»، «اصول ساخت پرسش‌های دستور زبان»، «اصول ساخت پرسش‌های مهارت‌های چهارگانه زبانی»، «آمار مقدماتی» و «فنون آزمون‌سازی استاندارد» عرضه می‌شود.

 در دوره‌ی «تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی» نیز که به مدت 16هفته و برابر با200ساعت آموزش نظری و عملی برگزار خواهد شد، چهار درس با عنوان‌های «تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی»، «اصول تهیه و تدوین مواد درسی»، «تهیه و تدوین مواد درسی مهارت‌های خواندن و نگارش و مولفه‌های زبانی»، «تهیه و تدوین مواد درسی مهارت‌های شنیداری و گفتاری و ارزیابی و بهینه‌سازی مواد درسی» به شرکت‌کنندگان ارایه می‌شود.

در همین‌حال در پایان این دوره‌ها به شرکت‌کنندگانی که تک پودمان را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، گواهی‌نامه‌ی معتبر با تایید کانون زبان ایران و دانشگاه جامع علمی-کاربردی اعطا می‌شود.

هم‌چنین افرادی که دوره‌ی «تربیت مربی زبان انگلیسی» را با موفقیت به پایان برسانند از شرکت در آزمون کتبی جذب مدرس (مقاطع کودکان و نوجوانان) کانون زبان ایران معاف می‌شوند و برای تدریس باید مراحل مصاحبه و دوره TTC  را سپری کنند.

در عین‌حال مدرسان کانون زبان ایران که مایل به شرکت در دوره‌های «آزمون سازی زبان انگلیسی» و «تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی» هستند از امتیاز ضمن خدمت و 25 درصد تخفیف شهریه برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این پودمان‌ها می‌توانند از 18 شهریور تا 18 مهر 1397 با مراجعه به پایگاه اینترنتی کانون زبان ایران به نشانی www.ilireg.ir برای ثبت نام خود اقدام کنند و برای آگاهی بیشتر در زمینه‌ی چگونگی برگزاری این دوره‌ها می‌توانند با شماره تلفن‌های88492062-88321577 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =