دبیر ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه : برنامه‌های کانون؛ امیدبخش است

«عباس سروری»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در اختتامیه جشنواره «آوه‌زین» گفت: برنامه‌های هنری کانون، محتوایی اند و علاوه بر زیبایی، حرف برای گفتن دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، «عباس سروری»، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در آیین اختتامیه جشنواره «آوه‌زین» با قدردانی از دست اندرکاران این جشنواره گفت: از طرف نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محترم کرمانشاه از دست اندرکاران این برنامه و کانون پرورش فکری قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

سروری سپس به موضوع جشنواره اشاره کرد و افزود: درباره موضوع آب باید بگویم که چون بنده خودم افتخار شاگردی در مجموعه کانون در زمان کودکی را داشتم، مرا واداشت که مقاله ای را در دوران راهنمایی پیرامون بحث آبهای سرگردان و نتیجه این آبهابنویسم. مقاله دومی هم که نوشتم روزنامه کیهان سال 1366 و پیرامون مساله آب در منطقه طاق بستان بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: الان که این موضوع بحران آب به خوبی و شایستگی و با زبان‌ها و با هنرهای مختلف در حال برگزاری است آن هم به امید آیندگان این مملکت که شما بچه های خوب و شایسته کشور ما هستید، ان شالله باید روز به روز بیشتر به این موضوع پرداخته شود و اهمیت آب و اهمیت زندگی در پیرامون آب را به خوبی برای بزرگترها، برای آیندگان و برای مسوولین به نمایش در بیاورید.

او به حضور «فرنگیس حیدرپور»، بانوی دفاع مقدس نیز در جشنواره «آوه‌زین» اشاره کرد و گفت: افتخار برنامه امروز ما؛ خانم «فرنگیس حیدرپور» هستند. خانمی که افتخار انقلاب اسلامی، افتخار دفاع مقدس هستند. برایشان آرزوی موفقیت ادارم.

سروری، در ادامه سخنانش به نقش کانون پرورش فکری در زندگی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: من زندگی در کانون را خیلی زیباتر از هرجایی که بودم و هستم جاری و ساری می بینم. انصافا برنامه‌های هنری کانون روح دارد. محتوا دارد.حرف دارد.زیبایی دارد. امروز که در بخش‌های زندگی، همه ما با مشکلاتی مواجه هستیم، در کانون پرورش فکری و در این برنامه ها،... خیلی راحت به ما روحیه می‌دهند.

او همچنین گفت: بچه‌ها برای آینده به ما امید می دهند و افتخار ما هم از گذشته این است که انقلاب اسلامی متکی به دین ما بوده‌ است.بر پایه‌های ارزش‌های دینی و باورهای دینی بوده و ان شاالله بچه‌های آینده با شایستگی این مملکت را با آن سلیقه بسیار خوب و دوست داشتنی که خودشان ترسیم خواهند کرد، می‌سازند. ان شاالله کشوری با آینده‌ای بسیار درخشان در دنیا خواهیم داشت.

عباس سروری، در پایان برای مجموعه همکاران و هنرمندان کانون پرورش فکری از خداوند متعال آرزوی توفیق کرد و افزود: یکی از بهترین کمیته‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان کرمانشاه، همین کمیته کودک و نوجوان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =