کد خبر: 281470
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
استقبال مخاطبان از برنامه‌های روز ملی سینما در کانون

ویژه‌برنامه‌های روز ملی سینما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با استقبال خوبی از سوی کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها روبه‌رو شده است.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ فیلم‌های قدیمی کانون مطابق با جدول پخش اعلام‌شده در نوبت صبح در سینما کانون به نمایش درآمد و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون تهران و خانواده‌ها به تماشای آن‌ها نشستند.

 هم‌چنین کارگاه ساخت انیمیشن برای کودکان و علاقه‌مندان نیز با مسئولیت مهرانگیز اخوی، مربی مسوول مرکز شماره‌ی 25 کانون تهران برگزار شد و از سوی بچه‌ها بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

در عین حال پیش از اکران فیلم «رهایی» ساخته ناصر تقوایی، طاهره بشیر مربی مرکز فراگیر کانون تهران خلاصه‌ای از فیلم را به زبان اشاره برای تماشاگران اجرا کرد و برخی واژه‌های مهم و کلیدی که در این فیلم زیاد استفاده شده  را به زبان اشاره به حاضران آموزش داد.

روز 21 شهریور در تقویم رسمی به عنوان روز ملی سینما نام‌گذاری شده و به همین مناسبت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ویژه برنامه‌ای آثاری از تولیدات قدیمی‌اش را برای تمامی علاقه‌مندان سینما به‌ویژه سینمای کودک به نمایش گذاشته است.

در این برنامه آثاری از نورالدین زرین‌کلک، مسعود کیمیایی، امیر نادری، علی‌اکبر صادقی، ناصر تقوایی و نعمت حقیقی به نمایش در می‌آید و بخشی نیز به مرور آثار کوتاه عباس کیارستمی و فرشید مثقالی اختصاص دارد.

در بخش جنبی نیز نمایشگاهی از پوسترهای قدیمی و کتاب فیلم‌های انتشارات کانون برپا است.

ویژه برنامه‌ی نمایش فیلم‌های کانون در روز ملی سینما  از ساعت 10 صبح روز 21 شهریور 1397 در سالن سینما تئاتر مجتمع کانون پرورش فکری کانون واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، نبش کوچه‌ی چهارم آغاز شده و تا ساعت 19 همین روز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =