استندآپ با طعم تجلیل از برگزیده‌های جهانی و کشوری کانون استان قم

اعضای مرکز شماره ۸ و هنرجویان کارگاه بازیگری و نمایش خلاق این مرکز، امروز اعتمادبه‌نفس خود را محک زدند و برای اعضای مراکز استان استندآپ اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، صبح امروز در ویژه برنامه‌ای با عنوان «شکرخند» که در محل سالن همایش‌های مرکز شماره ۸ برگزار شد اعضای این مرکز در قالب فعالیت استندآپ به اجرای مسابقه پرداختند.

در این برنامه ۲۰ نفر از اعضای کارگاه بازیگری و نمایش خلاق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم به اجرای استندآپ پرداختند که از این تعداد ۶ نفر بالاترین امتیاز و ۳ تن قابل تقدیر شناخته شدند.

منفرد، مربیمسئول مرکز شماره ۸ در این ویژه‌برنامه که با استقبال بسیار خوب اعضا برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری ویژه برنامه شکرخند، تقویت مهارت‌های گفتاری، تقویت اعتماد به نفس، تقویت مهارت‌های اجتماعی و همچنین نقش پذیری اعضا بود که استقبال بچه‌ها و خانواده‌های آنها و حمایت ستاد استان ما را به این هدف نزدیک‌تر کرد.

ایشان با توجه به اجرای اعضای کمدین از تلاش‌های اکرم مهدی‌زاده مربی نمایش خلاق این مرکز جهت آماده‌سازی اعضا برای اجرا و همچنین از باقی همکاران مرکز و ستاد برای تدارک این ویژه برنامه تشکر کردند.

از بخش‌های جانبی این ویژه برنامه تجلیل از کیاوش قاضی از اعضای مرکز شماره ۹ بود که رتبه‌ی اول رشته‌ی آی‌مث در مسابقات بین‌المللی ۲۰۱۸ مالزی را کسب کرده بود و همچنین از دو کانونی دیگر آرمان و آیلین باقری از اعضای مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم که موفق به کسب رتبه برگزیده در دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران شدند نیز تجلیل و قدردانی شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =