کد خبر: 281503
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
بازدید 535
مرکز شماره‌ی۲ کانون اردبیل در سوگ شهیدان کربلا

هم‌زمان با ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان عالم حضرت امام حسین(ع) ویاران باوفایش و هفته احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر با شعار "نهادینه‌سازی همه‌جانبه فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر" مربیان مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در مراسم ویژه‌ای ارادت و عشق خود را به شهیدان کربلا ابراز کردند.

در این ویژه‌برنامه، شور عاشورایی کودکان و نوجوانان و همدردی صمیمانه‌ی مربیان و اعضای مرکز شماره ۲ کانون اردبیل با خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت به نمایش گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، کارگاه بحث آزاد با موضوع هفته احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر، تشویق کودکان و نوجوانان به تفکر و تعمق درباره آموزه‌های اصیل دینی و توجه به فرهنگ اصیل اسلامی برگزار شد.

همچنین مربیان و اعضا در نشست‌های تخصصی با موضوعات: وحدت کلمه، حمایت از امت اسلامی و دشمن‌ستیزی، حمایت از سبک زندگی اسلامی- ایرانی با رویکرد تحکیم خانواده، تقویت پایگاه مساجد و هیئت‌های مذهبی در تربیت نسل جوان انقلابی باهم بحث و تبادل‌نظر کردند.  

در این ویژه‌برنامه، اعضا با تهیه شربت نذری، نان و پنیر و خرما و پخش آن بین کودکان و هم‌محله‌ای‌های خود با آداب احسان و نذری آشنا و در ثواب این کار خیر سهیم شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =