مرحله کتابخانه‌ای جشنواره قصه‌گویی در کرج و هشتگرد

اعضا، والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های علاقه‌مند در بخش کتابخانه ای جشنواره قصه‌گویی البرز،شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، کتابخانه‌های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نقاط مختلف استان، در حال برگزاری بخش کتابخانه‌ای هستند.

مهدی قنبرسرایی، عضو خبرنگار مرکز مجتمع کرج، که خود از قصه گویان نوجوان شرکت کننده در این جشنواره است، در خصوص اجرای مرحله کتابخانه‌ای جشنواره قصه‌گویی  در این مرکز، گفت: حدود ۲۰ نفز از  نوجوانان مرکز مجتمع،  که از ابتدای تابستان و با حضور در کتابخانه نوجوان، با راهنمایی فریبا فروزانفر، مربی فرهنگی این کتابخانه، قصه‌ها را انتخاب و تمرین کرده بودند، در مراسمی با حضور این اعضا علاقه‌مند و جمعی از مربیان و کارشناسان، قصه‌های خودرا روایت کردند.

این عضو که از اعضا خبرنگار افتخاری کانون البرز است، هم چنین افزود: اغلب  قصه‌ها از کتاب‌ها و  با موضوعات مختلف انتخاب شده بودند که «افسانه کچل کفتر باز» و «مرد جوان و خیاط حیله گر»، از جمله استان‌هایی بود که روایت شد.

گفتنی است در مرکز هشتگرد،  نیز حدود ۴۰نفز از نوجوانان و والدین آنان و مادربزرگ ها و  پدربزرگ‌ها در این جشنواره شرکت کردند.

همچنین سایر مراکز کانون در استان البرز نیز این جشنواره را در سطوح مختلف، اجرا خواهند کرد .  

گفتنی است مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، روزهای ۲۲ و ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۷، در البرز برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =