داوران مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در مازندران تعیین شدند

دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، داوران مرحله استانی این جشنواره در مازندران را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، رییس بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، علیمراد خرمی، عالمه میر شفیعی و علی دنیوی ساروی را به عنوان داوران استانی این جشنواره در مازندران تایید و معرفی کرد.

علیمرداد خرمی از داوران بخش  استانی  این جشنواره در مازندران است.

وی کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون مازندران و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی است که داوری جشنواره بین المللی قصه گویی در بندعباس- داوری مرحله ی حوزه ای و استانی بیستمین جشنواره قصه گویی در سال96-  مدرس قصه گویی در کانون و سایر مجموعه های فرهنگی و تدریس عناوین متعددی همچون: قصه پژوهی ، نقد و بررسی داستان، گزارش نویسی و مکاتبات اداری، نقد و بررسی شعر، حافظ شناسی، شرح مثنوی مولوی، شاهنامه خوانی را در کارنامه کاری خود دارد.

خرمی  هم اکنون با اجرای طرح برنامه « هفت گنبد» در قالب نشست  قصه گویی به بررسی شیوه های رایج و خلاق قصه گویی  برای علاقمندان هنر  قصه گویی  در کانون پرورش فکری استان مازندران و گیلان می پردازد.

عالمه میرشفیعی دیگر داور این جشنواره، کارشناس آفرینش های ادبی کانون مازندران است.

تدریس بخش آموزش داستان‏نویسی و آشنایی با عناصر داستان در انجمن سینمای جوان استان مازندران سال‏های 94 تا89 - مدرس تئوری‏های نقد ادبی در نشست‏های تخصصی داستان‏نویسی و نقد داستان در حوزه هنری استان مازندران سال‌های 95و 96-  مدرس گزارمان‏نویسی در کانون مازندران سال 91- مدرس آموزش ادبیات کودک و نوجوان به نویسندگان و شاعران حوزه  کودک نوجوان در استان مازندران سال‏های 95تا93-        داور بیستمین دوره جشنوارهی قصهگویی در سال 96-داور سه دوره‏ جشنواره‏ کتاب‌خوانی کتابان در سال های 95 و 96 و 97- چاپ مقالات تخصصی نقد ادبی و نقد داستان کوتاه در ماهنامه‏ی گلستانه- نقد بر 12رمان نواجوان انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و چاپ مقالات نقد رمان نوجوان در فصل نامه‏ی نقد ادبیات کودک و نوجوان از عمده فعالیت‌های وی است.

علی دنیوی ساروی نیز به عنوان دیگر داور جشنواره قصه گویی در مازندران دارای مدرک کارشناسی مطالعات ارتباطات اجتماعی است.

وی فیلمساز، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه نویس تئاتر و رادیو، گوینده، بازیگر و کارگردان رادیو و مدرس این رشته است.

دنیوی که آثار نمایشی رادیویی بسیاری را که تاکنون نگارش کرده؛ کارگردانان مطرحی چون صدرالدین شجره، بهزاد فراهانی،ژاله علو ، مجید حمزه، رضا عمرانی و بسیاری دیگر از کارگردانان رادیو آثارش را کارگردانی کرده‌اند . برخی از آثار وی جوایز مطرح نویسندگی و ساخت فیلم را دریافت نموده‌است.

تدریس در رشته‌های مختلف: فیلمنامه‌نویسی، تدوین و گویندگی و فن بیان و عضویت  شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه وارش برخی دیگر از سوابق اجرایی اوست.

جشنواره بین المللی قصه گویی از جشنواره های بزرگ کانون است که هرساله در بخش کتابخانه‌ای، استانی و  منطقه‌ای برگزار می شود و برگزیدگان آن در مرحله بین المللی که با حضور قصه گویان ایرانی و خارجی گردهم می آیند، قصه می گویند.       

مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در مازندران  16 و 17 مهرماه در شهرستان نور برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =