پیش به سوی هفته ملی کودک

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، نشست برنامه ریزی –راهبردی هفته ملی کودک را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 1 مهر 1397، نشست برنامه ریزی-راهبردی پاس‌داشت هفته ملی کودک در دفتر مدیرکل کانون استان قزوین برگزار شد.

در این نشست در ادامه خوانش آیین نامه هفته ملی کودک، کمیته‌های اجرایی تشکیل، دبیر هفته ملی کودک و دبیر برنامه‌های پیش بینی شده انتخاب شدند.

در ادامه «مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین با اشاره به شعار امسال هفته ملی کودک، «آینده راباید ساخت» درباره هم‌خوانی برنامه‌های پیش بینی شده با عنوان روزهای هفته ملی کودک و رویکرد ایجاد نگرش پرامید و سازنده به آینده در کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

اطلاع رسانی گسترده و جلب مشارکت دستگاه ها و سازمان های فرهنگی استان در برگزاری با کیفیت برنامه‌های هفته ملی کودک، مورد دیگری بود که در این نشست مطرح شد.

هم‌چنین برای برخورداری همه بچه‌های استان، تمهیداتی برای اجرای گسترده ویژه‌‍برنامه‌های این هفته در همه مراکز ثابت و سیار فرهنگی، هنری کانون استان اندیشیده شد.

در ادامه این نشست، کارشناسان ستادی ضمن عرضه گزارش روند انجام مقدمات، درباره برگزاری جشنواره قصه‌گویی استانی در هفته ملی کودک به رایزنی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =