آغاز پیش ثبت‌نام شرکت در نشست‌‏ها و کارگاه‏‌های جشنواره اسباب‌بازی

پیش‌ثبت‌نام اینترنتی شرکت در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در وب‌سایت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی آغاز شد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌بازی ایران می‌توانند برای شرکت در این نشست‌ها و کارگاه‌های علمی‌تخصصی به نشانی اینترنتی www.irantoyassociation.com و بخش رویدادهای سایت انجمن مراجعه و ثبت‌نام کنند.
 این کارگاه‌ها و نشست‌ها در چهار محور تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، روان‌شناسان و طراحان برنامه‏‌ریزی شده و از 27 تا 30 آبان 1397 هم‌زمان با برگزاری چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزار برپا می‌شود.
بر اساس این خبر عنوان پیشنهادی برای کارگاه‌ها، مهارت‌های یک فروشنده اسباب‌بازی، چالش‌های قیمت‌گذاری در تولید و فروش اسباب‌بازی، بازارهای نو در صنعت اسباب‌بازی، حقوق مالکیت فکری در صنعت اسباب‌بازی، تعامل صنعت چاپ و صنعت اسباب‌بازی، طراحی و ساخت اسباب‌بازی‌های علمی، طراحی فرایند و مکانیک بازی در اسباب‌بازی‌های رومیزی، چالش‌های مالیاتی در دنیای اسباب‌بازی، پیوند کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌ها، نقش اسباب‌بازی‌ها در الگوی‌های نوین تدریس، طراحی و اجرای رویدادهای بازی محور، کارگاه مرچندایزینگ؛ بازارپردازی شخصیت در اسباب‌بازی، و کارگاه طراحی بازی ها و اسباب بازی های حرکتی است که در صورت رسیدن به حدنصاب هر کارگاه به مدت 4 ساعت آموزشی از ساعت 9 تا 13 و برنامه نشست‏‌ها از ساعت 14 تا 18 روزهای برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر در مورد برنامه نشست‏‌ها و کارگاه‏‌ها و شرایط پرداخت هزینه ثبت‌نام می‌‏توانند با شماره 09394939253 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =