نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی در سمنان برگزار می‌شود

نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی همزمان با هفته‌ی ملی کودک در کانون پرورش فکری سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی همزمان با هفته‌ی ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ در این شهرستان خبر داد و گفت: توجه به مسائل و مشکلات مبتلا ‌به جامعه مانند مسایل زیست‌محیطی، بحران آب و انرژی، صرفه‌جویی و مسأله حمایت از کالای ایرانی با توجه به شعار سال (به‌صورت غیر مستقیم) برخی از مهم‌ترین رویکردهای برنامه امسال هفته‌ی ملی کودک است.

جمال در جلسه شورای اداری که با حضور کارکنان ستادی در محل دفتر مدیرکل کانون استان سمنان برگزار شد، ضمن قدردانی از همراهی و تلاش کارکنان از آنها خواست تا با همدلی و همکاری در اجرای مطلوب برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک سهیم باشند.

مدیرکل کانون استان سمنان با تأکید بر حضور پر شور کارکنان در فریضه‌ی نماز جماعت، خاطرنشان کرد: مراسم زیارت عاشورا تا پایان ماه صفر، پنج‌شنبه هر هفته در محل نمازخانه اداره‌کل برگزار می‌شود.

در ادامه جلسه، تعدادی از کارکنان به بیان نظرها و پیشنهادهای خود در راستای طرح تکریم ارباب‌رجوع و... پرداختند و در پایان، کارت هدیه دانش‌آموزان ممتاز و نوشت‌افزار از سوی مدیرکل کانون استان به کارکنان تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =