داوران مرحله استانی ۲۱مین مسابقه قصه‌گویی معرفی شدند

دبیرخانه بیست و یکمین مسابقه قصه‌گویی کانون استان تهران، داوران مرحله استانی و تاریخ برگزاری این دور از جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، این رویداد همه‌ساله با حضور مربیان و اعضای قصه‌گو و همچنین دیگر علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی در سطح استان برگزار می‌شود و برگزیدگان آن به مرحله بین‌المللی راه‌یافته و با قصه‌گویان ایرانی و خارجی رقابت می‌کنند.
بر اساس این گزارش، دبیرخانه بیست و یکمین مسابقه قصه‌گویی کانون استان تهران داوران دور استانی را اعلام کرد. «ملک چیذری» مدرس دانشگاه و کارشناس سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «عباس قدیر محسنی»، نویسنده کودک و نوجوان و کارشناس مرکز تجربیات و ایده‌های نو و «مهتاب شهیدی» از قصه‌گویان برگزیده در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، داوری این دوره از قصه‌گویی استانی را به عهده خواهند داشت.

گفتنی است تاکنون بیش از ۵۰۰ علاقمند در بخش‌های «قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای، قصه‌گویی تخصصی(زنان و مردان، اعضای نوجوان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ) و مقاله‌نویسی از طریق سایت www.kanoonfest.ir به دبیرخانه کانون استان تهران آثار خود را ارسال کردند.

مسابقه قصه‌گویی مرحله استانی کانون استان تهران از ۲۲ لغایت ۲۴ مهرماه ۱۳۹۷ در سالن غدیر مجموعه آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب برگزار خواهد شد , برگزیدگان این رقابت‌ به مرحله بین‌المللی راه پیدا خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =