اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت»

هادی یوسف‌زاده سرپرست کانون استان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: تاکید بر اهمیت دوران کودکی، خواسته‌های کودکان امروز، هم‌افزایی فعالیت ادارات و نهادهای متولی کودک و ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان از مهمترین اهداف برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک است.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته ملی کودک «آینده‌ را باید ساخت»، است افزود: با توجه به تقارن زمانی ایام محرم با هفته ملی کودک در تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده توجه به آموزه‌های عاشورا و رویکرد اصلی این برنامه‌ها خواهد بود.

سرپرست کانون استان کودکان و نوجوانان، مربیان، معلمان و اولیای تربیتی و والدین را مخاطبان اصلی برنامه‌های هفته ملی کودک دانست و افزود با تشکیل کمیته اجرایی در کانون استان، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را در بزرگداشت این ایام تدارک دیده شده است که همزمان  با هفته ملی کودک اجرا خواهد شد.

وی معرفی ظرفیت‌ها و خدمات نهادهای سازمان‌های مختلف در حوزه کودک را یکی از مهمترین ابعاد بزرگداشت هفته ملی کودک عنوان و اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل این سازمان‌ها شاهد برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مناسبت در سطح استان باشیم.

گفتنی است روزهای ۱۴ الی ۲۰ مهر ماه به عنوان «هفته ملی کودک» نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =